السبت، 11 يونيو 2011

أفكار .. و أنا باكلم نفسي - 11 يونيو 2011




  • مابحبش حد يلعب دور كيوبيد في حياتي .. إختيارات اللي بيحبوني ليا بتبقى سيئة و غير مناسبة .. أنا عارفة إنكم بتحبوني .. بس أرجوكم .. ماتبالغوش في القلق .. أنا مش عاوزة كدة .

  • أيوة .. أنا بحب القهوة اللي من غير كافيين لأن ضغط دمي بيرتفع بسهولة ... إيه المشكلة يعني ... ؟؟

  • ساعات بحب اتغدى لوحدي في مكان أنيق من غير ما يكون معايا حد و بابقى واخدة راحتي أوي و انا لوحدي .. يا ترى هو دة غريب أوي كدة ؟؟

  • سمعت إن في داعية إسلامي بيطالب بوجود مليون ملتحي في مصر ..طيب أنا أعرف إنه ممكن يطالب بمليون فرصة عمل .. مليون أسرة ترعاها الجمعيات الخيرية .. أي حاجة من الحاجات دي .. لكن هو عاوز مليون دقن يعمل بيهم ايه ؟؟؟

  • عاوزين يغيروا اللقب .. من الرئيس المخلوع إلى الرئيس السابق .. و ماله ؟؟ ابقوا غيروا لقب الشهداء من الشهداء إلى الأحياء سابقاً ..!!

  • ليه الناس بتثور عليا لما بارفض استغلالهم ليا ، و مين الغبي اللي قال لهم إن الاستغلال مبدأ أًصلا ؟؟ الاستغلال دة مبدا الطفيليات اللي بتعيش على أجسام غيرها من الأحياء .. !!

  • في واحد معرفهوش  .. بس المشكلة اني تقريباً أعرف كل ضحاياه .. باعتبار اني بتكعبل في واحدة فيهم كل كام شهر .. فعلاً .. هي دي الشهرة الأدبية ..!!

  • هي ماتضايقتش منه عشان سابها بعد ماقعدت تحبه تلات سنين و راح تزوج من منتقبة - مع احترامي لكل المنتقبات - بس هي متضايقة منه إنه دلوقتي و بعد كل هذا الزمن تقريبا 8 سنين ، عمال يبعت لها ايميلات عشان يفكرها بنفسه .. لأن مراته ماطلعتش زيها .. إزاي تتجوز واحدة اسمها نوال مثلاً و متخيل إنها شبه سناء مثلا ؟؟ مع ان الاتنين مش نفس الشخص ..!

  • ايه الناس اللي بتلومني بعد ما تاخد قراراتها عشان مانصحتهاش دي ؟؟ هو انا اللي زقيتك تحت القطر ؟؟ و لا انت اللي رميت نفسك تحتيه ..!! ثم إنت كنت سامع انا بقول إيه أصلاً ؟؟ مانا كنت باصرخ بعلو صوتي و بقولك حاسب هتموت .. و إنت فاتح دراعاتك وواقف بكل شجاعة على القضبان ..!!

النهاردة مش هاقدر أكتب اكتر من كدة .. مزاجي سيء للغاية .. و تعبانة و مرهقة جداً . . تصبحوا على خير .